سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بوستان نبوت خرم از زلال کوثر ناب او و گلستان امامت معطر از رایحه دل‌انگیز فیض اوست، باران از کرامت وجود او بر زمین و زمینیان می‌بارد و آسمان بر قامت استوار فرزندان او برقرار است. در روزگار پر تب و تاب امروز زنان مسلمان مفتخر به پیروی از الگوی کاملی هستند که مایه مباهات و سربلندی ایشان است. وجود پر برکت بهانه هستی حضرت فاطمه زهرا(س) و تأسی به آموزه‌های اخلاقی و عرفانی این گوهر آفرینش، رمز افتخار زن مسلمان است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم باری دیگر همچون سال گذشته به دخت نبی، ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) و نیز به منظور ارج نهادن به مقام زن و معرفی توانمندی‌های بانوان استان، در سال نوآوری و شکوفایی دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم را برگزار می‌کند.
دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم به کار خود پایان داد
شنبه 87/4/15 ساعت 9:34 صبح

دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم با حضور جمعی از مسئولان و شخصیتهای فرهنگی استان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ما،در این مراسم که پنجشنبه برگزار شد، استاندار قم در سخنانی، برپایی دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان را اقدامی شایسته و در خور توجه دانست و گفت:این جشنواره بهترین دلیل برای اثبات توانمندی بانوان هنرمند و فرهیخته استان است.
دکتر ناظمی اردکانی با تقدیر از نوآوریهای صورت گرفته در جشنواره امسال گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با نوآوری و ابتکار بخوبی توانست در مدت زمان کوتاهی ، استعدادها و آثار هنری زیبایی را شناسایی کند و در معرض بازدید عموم قرار دهد.
وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مسئولان برگزاری و دبیرخانه دومین جشنواره بانوان استان، از آنان خواست که در صورت امکان ترتیبی اتخاذ نمایند تا این جشنواره بصورت سالانه برگزار شود.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه رفیع زن در اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین بهترین و بلندترین تعبیرات را درباره مقام زن دارند.
وی با اشاره به حضور موفق بانوان مسلمان در عرصه های مختلف اجتماعی اظهار داشت: زنان مسلمان چه در نهاد خانواده و چه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری نقش موثر و ویژه‌ای دارند که آنرا به خوبی ایفا می کنند.
همچنین در این مراسم ، محمد حسین استاد مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری موفق دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان گفت: خوشبختانه با تلاش و زحمات شبانه روزی مسئولان و دبیرخانه جشنواره و نیز پیگیری هنرمندان عزیز، جشنواره امسال بسیار بهتر و موفقتر از سال گذشته برگزار شد.
مدیر کل ارشاد قم بر لزوم استفاده از فرصتها و برنامه ریزی بیشتر برای کشف استعدادعای برتر استان تاکید کرد و گفت: انشاالله در برنامه های بعدی تلاش می کنیم که فعالیتهای فرهنگی و هنری بانوان استان را در سطح ملی ارائه کنیم.
محمد حسین استاد گفت: خوشبختانه با تجربه ای که از برگزاری موفق دو جشنواره بدست آورده ایم ، همچنین با همت و تلاش بانوان هنرمند قمی در ارائه آثار برجسته تر، به ارائه این آثار در سطح کشوری اقدام خواهیم کرد.
لازم به ذکر است که در پایان این مراسم به نفرات برتر لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و سکه بهار آزادی اهدا شد. همچنین با توجه به حضور موفق همه غرفه‌ها در این نمایشگاه با اهدای لوح سپاس از تمامی این غرفه‌ها تقدیر به عمل آمد


نوشته های دیگران ()


- صفحه اصلی
- ثبت نام در بخش وبلاگ
- پست الکترونیک
-  RSS 
-  Atom 

- کل بازدیدها:6405 بازدید
- امروز :3بازدید
- دیروز :0بازدید