سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بوستان نبوت خرم از زلال کوثر ناب او و گلستان امامت معطر از رایحه دل‌انگیز فیض اوست، باران از کرامت وجود او بر زمین و زمینیان می‌بارد و آسمان بر قامت استوار فرزندان او برقرار است. در روزگار پر تب و تاب امروز زنان مسلمان مفتخر به پیروی از الگوی کاملی هستند که مایه مباهات و سربلندی ایشان است. وجود پر برکت بهانه هستی حضرت فاطمه زهرا(س) و تأسی به آموزه‌های اخلاقی و عرفانی این گوهر آفرینش، رمز افتخار زن مسلمان است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم باری دیگر همچون سال گذشته به دخت نبی، ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) و نیز به منظور ارج نهادن به مقام زن و معرفی توانمندی‌های بانوان استان، در سال نوآوری و شکوفایی دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم را برگزار می‌کند.
جشنواره در سه بخش برگزار می‌گردد
پنج شنبه 87/3/9 ساعت 9:29 عصر

 جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم در سه بخش مسابقه / نمایشگاهونشست های فرهنگی وعلمی برگزار می گردد       

 

1.بخش مسابقه جشنواره

مسابقه و نمایشگاه بزرگ جشنواره فرهنگی- هنری بانوان استان قم، که شامل بخش‌های ذیل می‌باشد:

 فرهنگی

کتاب، مقاله، شعر و متن ادبی، داستان، وبلاگ نویسی

 هنری

خوشنویسی (ثلث، نسخ، نستعلیق، شکسته)، هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، پوستر، گرافیک، تصویرسازی، نگارگری، نقاشی خط)، عکس، فیلم کوتاه، فیلم‌نامه، نمایشنامه

 جوایز بخش مسابقه جشنواره:

به برگزیدگان هر رشته دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، و نسبت به نظر داوران بخش‌های مختلف کمک هزینه سفر معنوی حج عمره، عتبات عالیات، سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

 آیین نامه و مقررات:

1. شرکت در این جشنواره برای تمام بانوان علاقه‌مند آزاد می‌باشد.

2. در بخش مسابقه آثار باید در خصوص شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و حجاب و عفاف باشد.

3. حداکثر آثار ارسالی در بخش هنری (رشته‌های تجسمی، خوشنویسی، صنایع دستی، عکس) و هر کدام هفت قطعه می‌باشد.

4. آثار ارسالی در بخش فرهنگی (مقاله، داستان، شعر و متن ادبی) در کاغذ A4 و ترجیحاً تایپ شده یا با خط خوانا نوشته شود.

5. آثار ارسالی در بخش هنری (نمایشنامه و فیلمنامه) هر فرد مجاز است حداکثر دو فیلمنامه ارسال نماید. آثار ترجیحاً تایپ شده یا با خط خوانا در سه نسخه ارسال گردد. در ضمن آثار ارسالی عودت داده نمی‌شود.

6. در بخش هنری (عکس) تمام تصاویر ارسالی باید به صورت چاپ آنالوگ یا دیجیتال روی کاغذ عکس چاپ شده باشد، نگاتیو اثر در مورد عکس‌های دیجیتالی (فایل عکس) باید نزد صاحب عکس موجود باشد، ضمن این‌که ابعاد عکس‌های ارسالی باید کمتر از 20 و بیشتر از 45 سانتی‌متر باشد.

7. حداکثر انداز? آثار در بخش‌ هنری رشته خوشنویسی نباید 100×70 بزرگ‌تر باشد و رشته نقاشی بزرگ‌ترین ضلع آثار حداکثر دو متر مربع و در پوستر 130 سانتی‌متر می‌باشد.

آثار ارسالی در گرایش پوستر عودت داده نمی‌شود.

 2. بخش نمایشگاه:

کلیه بانوان فرهیخته و هنرمند، مؤسسات، مراکز فرهنگی و هنری ویژه بانوان می‌توانند با تکمیل فرم درخواست شرکت در نمایشگاه و یا با مراجعه به دبیرخانه جشنواره در تمام رشته‌های فرهنگی هنری با موضوع آزاد تقاضای غرفه نمایند (البته اولویت با موضوعات بخش مسابقه جشنواره است).

 جوایز بخش نمایشگاه:

از خلاق‌ترین غرفه در نمایشگاه به نحو شایسته قدردانی و به برگزیدگان آن لوح سپاس، تندیس جشنواره و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 3. بخش نشست‌های فرهنگی وعلمی:

در ایّام برگزاری نمایشگاه نشست‌ها و همایش‌های جنبی با موضوعات شخصیت‌شناسی حضرت فاطمه زهرا(س)، پاسخ به شبهات زنان، حجاب و عفاف و... با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی برگزار می‌گردد. و همزمان نیز مسابقات فرهنگی حضوری برای شرکت کنندگان برگزار و جوایز نفیسی جهت برگزیدگان آن اهدا خواهد شد

 

گاه شمار جشنواره:

آخرین مهلت ارسال آثار بخش مسابقه: 20/3/ 87

آخرین مهلت درخواست غرفه جهت شرکت در نمایشگاه: 15/3/87

 


نوشته های دیگران ()


- صفحه اصلی
- ثبت نام در بخش وبلاگ
- پست الکترونیک
-  RSS 
-  Atom 

- کل بازدیدها:6407 بازدید
- امروز :5بازدید
- دیروز :0بازدید