سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بوستان نبوت خرم از زلال کوثر ناب او و گلستان امامت معطر از رایحه دل‌انگیز فیض اوست، باران از کرامت وجود او بر زمین و زمینیان می‌بارد و آسمان بر قامت استوار فرزندان او برقرار است. در روزگار پر تب و تاب امروز زنان مسلمان مفتخر به پیروی از الگوی کاملی هستند که مایه مباهات و سربلندی ایشان است. وجود پر برکت بهانه هستی حضرت فاطمه زهرا(س) و تأسی به آموزه‌های اخلاقی و عرفانی این گوهر آفرینش، رمز افتخار زن مسلمان است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم باری دیگر همچون سال گذشته به دخت نبی، ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) و نیز به منظور ارج نهادن به مقام زن و معرفی توانمندی‌های بانوان استان، در سال نوآوری و شکوفایی دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم را برگزار می‌کند.
دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم آغاز به کار کرد
شنبه 87/4/8 ساعت 3:29 عصر

 همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم آغاز به کار کرد.                                                               

 به گزارش خبرنگار ما،دبیر دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان قم، امروز در مراسم افتتاحیه این جشنواره با اشاره به برگزاری جشنواره سال گذشته و استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولین و بانوان از آن جشنواره تصریح کرد: امسال با پیگیری خود بانوان قمی، مصمم به برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه بهتر این جشنواره شدیم.

وی در تشریح اهداف برگزاری جشنواره گفت: به منظور ارج نهادن به مقام زن و معرفی توانمندی‌های بانوان استان، طرح دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان با هدف ایجاد مسیر رشد و توسعه نقش‌آفرینی در عرصه‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی و نیز شناسایی استعدادهای موفق در دستور کار قرار گرفت.

شرفخانی از جمله اهداف دیگر این جشنواره را معرفی جایگاه زنان ایرانی به ویزه بانوان استان قم به عنوان مرکز تشیع و افزایش معرفت و ارتقای سطح فرهنگی زنان و آحاد جامعه نسبت به ابعاد وجودی حضرت زهرا(س) دانست و گفت: به توجه به تبلیغات نادرست و گسترده رسانه‌های غربی در خصوص بانوان مسلمان ایرانی و بخصوص استان قم که سعی در القای محدودیت و محرومیت بانوان مسلمان از صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی و هنری دارند، برگزاری موفق این جشنواره با حضور و معرفی بانوان هنرمند و فرهیخته نشان دهنده حضور موفق زنان جامعه در عرصه‌های مختلف است.

دبیر دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم در ادامه به بخش آزاد جشنواره اشاره کرد و گفت: علاوه بر بخش نمایشگاه و بخاطر معرفی توانمندی عموم بانوان استان بخش آزاد نیز در این جشنواره درنظر گرفته شده است.

شرفخانی در بخش دیگری از مصاحبه خود به ارسال گسترده فراخوان و تبلیغات شهری در فروردین و اردیبهشت‌ماه 1387 اشاره کرد و گفت: بعد از ارسال فراخوان، در بخش مسابقه 524 اثر در بخش نمایشگاه ارسال و تعداد 9282 اثر فرهنگی و هنری نیز در بخش نمایشگاهی دریافت شده است.

شرفخانی افزود: در بخش نمایشگاه تعداد 292 غرفه تقاضا شده بود که با توجه به کمبود فضای کافی، قادر به عرضه همه توانمندی‌های بانوان استان نبودیم. به همین منظور حدود 80 غرفه برای بانوان اختصاص داده شده که در دو بخش نگارخانه و بخش ویژه نیز توسط ستاد برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:به منظور پاسخگویی به مسائل روز و شبهات هر روز دو نشست تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و حوزه برگزار می شود

 

 


نوشته های دیگران ()


- صفحه اصلی
- ثبت نام در بخش وبلاگ
- پست الکترونیک
-  RSS 
-  Atom 

- کل بازدیدها:6408 بازدید
- امروز :6بازدید
- دیروز :0بازدید